"Çocuğunuzla Oyun Oynar mısınız?"


DBE Davranış Bilimleri Enstitüsü tarafından düzenlenen açık eğitimlerde bu kez “Ebevyn-Çocuk Oyunu” konusu ele alınıyor. DBE Çocuk ve Genç Psikolojik Danışmanlık Merkezi’nden Klinik Psikolog Gülşah Ergin’in konuşmacı olarak katılacağı toplantıda; çocuklarla etkili oyun oynama teknik ve uygulamaları anlatılacak.
Çoğu ebeveyn oyunu, çocuğu eğlendiren ve zaman geçirmesini sağlayan bir araç olarak görür. Halbuki oyun, çocuğun hayatındaki en ciddi uğraşı ve en önemli işidir. Günümüzde oyun, çocuğun gelişimini ve öğrenmesini desteklemenin yanı sıra iyileştirici bir araç olarak da görülmekte ve kullanılmaktadır. “Ebeveyn-Çocuk Oyunu” da bu anlamda kullanılabilecek araçlardan birisidir. Öğrenilen bu teknik ile hergün 10 dakika çocukla oyun oynanıldığı takdirde, ebeveyn-çocuk arasındaki duygusal bağda ciddi bir güçlenme ve çocuktaki problem davranışlarda da bir iyileşme olması beklenmektedir.
Eğitim hangi konularda bilgi veriyor?
Eğitimde öncelikle oyunun çocuk gelişimi üzerindeki önemine ve bu konuda yapılmış bilimsel nörolojik çalışmalara değinilecektir. Sonrasında "Ebeveyn-Çocuk Oyunu" olarak adlandırılan teknik üzerinden yetişkinlerin çocuklarla nasıl oynaması gerektiği ve nelere dikkat etmesi gerektiği adım adım örneklerle işlenecektir. Eğitim 2 saat teorik, 1 saat uygulama şeklinde olacaktır. Uygulama seansında, ebeveynler, ebeveyn ve çocuk rollerine girerek öğrendikleri oyun tekniklerini, gerçek ortamda oyuncaklarla birlikte uygulayabileceklerdir. Bu sırada da eğitmen tarafından gruplara ve kişilere geribildirim verilecektir.
Açık eğitim hakkında ayrıntılı bilgi ve rezervasyon için: a.moral@dbe.com.tr adresine mail atılabilir veya 0212 233 01 10 / 321 numaralı telefondan aranarak bilgi alınabilir.
12 Mayıs 2014, Pazartesi Saat: 17.00 – 20.00
DBE Eğitim Salonları - Esentepe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder