Revox At Kuyruğu Şampuanı


Son zamanlarda sıkça ismini duyduğumuz Revox Şampuanla ilgili yazılanları okumuşsunuzdur :


"Kişilerin hem görsel hem de ruhsal anlamda iyi hissetmelerini sağlayan Revox At Kuyruğu Şampuan, saçı güçlendirirken saçtaki dökülmeyi azaltıyor ve saç çıkmasını tetikliyor. Uzun süre kullanıldığında ise saçta kalıcı bir parlaklık sağlama, kepek problemlerini azaltma gibi olumlu sonuçlar doğuruyor. Ayrıca Revox At Kuyruğu Şampuan ile saç kırılmaları da tarihe karışıyor."

Öncelikle konunun uzmanlarına bu şampuanı 10 yaşındaki kızlarım için kullanıp kullanamayacağımı sordum. Firma Yetkilileri bu şampuanın çocuklar tarafından gönül rahatlığı ile kullanabileceğimizi belirtti. Son 2 haftadır kullanmaya başladığımız bu üründen kızlarım oldukça memnunlar.

Denemek isterseniz: http://atkuyrugusampuani.com/

6 yorum:

  1. kahküllerim uzasın diye kullandım bunu geçrketen etkisi var

    YanıtlaSil
  2. ya benim saçlarım kuru benim saçlarımada iyi gelirmi acaba dökülme sorunum var

    YanıtlaSil
  3. SACLARIM UZAMIYOR DIYE SIKAYET EDIYORDUM ILK ISBUNDAN ALMAK OLACAK :)

    YanıtlaSil
  4. Betüş Hanım bir deneyin isterseniz.. Umarım memnun kalırsınız..

    YanıtlaSil
  5. Bu üründen 1 şişe bitirdim , saçlarımı hem uzattı hemde dökülme sorunumu çözdü.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten mi ? Benim kızlarımda dökülme sorunu yok ama saçları güçlense hiç fena olmaz :)

    YanıtlaSil