Sos Severlere..


Ben yaptığım yemeklerde, salatalarda, mezelerde, 
küçücük dokunuşlarla büyük lezzet fakları elde etmek için 
çeşitli soslar kullanmaya bayılırım.


Bu konuda çeşitli markanın değişik ürünlerini denemek beni çok heyecanlandırır..

Bugünlerde "Kikkoman" markalı ürünleri doldurdum mutfağıma..

 Hepsini teker teker bazen üçer beşer kullanacağız :)

Bakalım nasıl tarifler, nasıl lezzetler, nasıl sonuçlar elde edeceğiz ?

Sizin de daha önce bu soslarla yaptığınız tarifler varsa paylaşır mısınız ?

16 yorum:

  1. Kikkoman ı ilk defa duyuyorum. Nereler de satılıyor acaba?

    YanıtlaSil
  2. Kikkoman ürünleri migros larda yok sanırım. Hangi marketlerde var acaba.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ben de ilk defa duydum bu markayı bir dahaki alışverişimde arayacağım reyonlarda :)

    YanıtlaSil
  4. Metro, Real ve Carrefour'larda bulabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  5. harika soslar denemek lazım sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ilk defa duydun bu markayi ama bende bayilirim soslara en kisa surede ilk mstkete ugrayacagim :)

    YanıtlaSil
  7. Bende aldım kullanıyorum. . Noddle de nefis oluyor..
    www.mutfakfelsefem.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ben de hemen bir noodle hazırlayayım.. Hangi sosu kullandınız peki ?

      Sil
  8. Bu aralar pek çok duyar oldum.Bulup denenmesi farz oldu..

    YanıtlaSil
  9. Bende bir etkinliğe katilmak için yapacağım tarif için çevremdeki marketlerde baktım ama bulamadım söylediğinde hep aynı hayret edici fade ile karşılaştım .
    Migrosta dahi yok Real ve Carrefour 'da olduğunu söylediler.
    Bir sos için bu kadar araştırma yeter dedim ve pes ettim zaten başta da niyetim yoktu arkadaşlar bilgi verdiği ve katılmamı istediklerinden dolayı bu girişimde bulunmuştum nihayetinde ...
    Afiyetler olsun size...
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel çeşitleri var gerçekten denemek gerek , soya sos dışındakileri kullanabilirim malum dünya üzerinde yetiştirilen soyanın %99u GDO içeriyor o nedenle çok kullanmamanı öneririm.

    YanıtlaSil
  11. ben sos kullnmayı çok severim ama markayı ilkkez duydum inanki

    YanıtlaSil
  12. bu markayı ilk defa duydum ben de barbekü sosu çok severim

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar çok çeşidi varmış, soya sosu kullanırım ama bu markayı duymamıştım, öğrenmiş olduk :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Kikkoman soslarini severek kullaniyorum ve cokta basarili bulurum..

    YanıtlaSil