Yeni yılda Nesfit Ballı & Bademli ile Formda kalınacak



Ballı çıtır gevreklerle kavrulmuş bademleri harmanlayan Nestlé® NESFIT® Ballı & Bademli tam tahıllı kahvaltılık gevrekleri, yeni yılda formda kalmak isteyenler için düşük kalorili, lezzetli, besleyici bir kahvaltı menüsü olarak dikkat çekiyor. Yeni yılda hafiflemenin lezzetli yolu olan, kalsiyum ve vitamin kaynağı Nestlé® NESFIT® Ballı & Bademli ile bu kez kendinize verdiğiniz sözü tutacaksınız.


“Lezzet ve form bir arada olmaz” diye yaygın bir görüş var. Nestlé® NESFIT® Ballı & Bademli kahvaltılık gevrekleri modern yaşamın bu çelişkisine getirilen en güzel çözümlerden biri. Hafif ve lezzetli bir kahvaltıyla güne başlamanın en iyi yolu olan Nestlé® NESFIT® Ballı & Bademli’yi tercih eden kadınlar, yeni yılda form kararlılıklarını sürekli bozmak zorunda kalmayacak. Nestlé® NESFIT® Ballı & Bademli tam tahıllı kahvaltılık gevrekleri, düşük kalorili ve besleyici gıda içeriğini özlenen lezzetler eşliğinde sunarak kadınlara yardımcı oluyor. Nestlé NESFIT Ballı & Bademli, yeni yılda lezzetten ödün vermeden formda kalmak isteyenlere lezzetli ve besleyici bir kahvaltı seçeneği sunuyor.

Kahvaltıda yenecek bir kase Nestlé NESFIT Ballı & Bademli, vücudun ihtiyacı olan besin öğelerini almasına ve dengeli beslenmeye yardımcı oluyor. Sütle tüketilen bir kase NESFIT Ballı & Bademli kalsiyum, demir ayrıca folik asit dahil olmak üzere 7 farklı vitaminle birlikte 1 porsiyonunda yağsız süt dahil sadece 197 kalori içeriyor.

İçerdiği tam tahılla aynı zamanda lif kaynağı da olan NESFIT Ballı & Bademli, ballı çıtır gevreklerle kızarmış bademleri harmanlıyor. NESFIT Ballı & Bademli ile keyifli bir kahvaltının tadını çıkarırken, kendinize bakmanın pratik ve lezzetli bir yolunu da keşfedebilirsiniz.

Nestlé NESFIT tam tahıllı kahvaltılık gevreklerle form kazanmak için;
Sabah kahvaltısında seçeceğiniz bir NESFIT tam tahıllı gevreği yağsız süt ilave ederek tüketmeniz yeterli. NESFIT diğer öğünlerde ise az yağlı yoğurt, sebze yemeği ya da salata, ızgara et, tavuk veya balıktan tercih ettiğiniz birini tam tahıllı ekmek ile tüketebilirsiniz. Böylece 4 temel besin grubunu da dengeli bir şekilde almış ve sağlıklı beslenmiş olursunuz. Ayrıca mümkün olduğunca egzersiz yapmaya, ara öğünlerde meyve yemeye ve bol bol sıvı tüketmeye özen gösterin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder