Kahve Severler için Arzum OKKA


Türk Kahvesi, hem sunumu, hem lezzeti bakımından dünyadaki pek çok kahveden daha kıymetlidir benim için..

Çünkü taaa çocukluğumuzdan bu yana, kısık ateşte, bakır cezvede, yavaş yavaş pişirilen, fincandaki köpüğün çokluğu ile marifetinizi tescilleyen, içimine eşlik eden sohbete doyulamayan bir kraliçedir Türk Kahvesi..

Son zamanlarda her şeyde olduğu gibi hızlı tüketim yozlaşması sürecine kapılan ve makinelerde hızlıca yapılan ama asla eski tadını bulamadığımız Türk Kahvelerini içmekten haliyle çok sıkıldık..

Ve Arzum'un yeni ürünü Okka'yı görünce ilk anda hislerim değişti.. Geleneksel çizgileri içinde tutan bakır renkli detayları o eski cezveleri hatırlatıyordu..  Henüz içimini ve lezzetini denemedim ancak eski zamanlarda olduğu gibi "yavaş pişirme" özelliğine sahip olduğu ifade edilen   2014 yılında tasarımın Oscar'ı sayılan Uluslararası "Red Dot" Tasarım ödülüne layık görülen bu ürünü denemekte sabırsızlanıyorum..

17 yorum:

  1. ayy şekli çok güzel bakır detaylarına bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım.. Mutfakların kraliçesi olur bu ürün :)

      Sil
  2. ben bayıldım bu ürüne ama biraz fiyatının düşmesini bekliyorum açıkcası süper bi ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine Hanım umarım en kısa zamanda mutfaklarımızda yerini alır :)

      Sil
  3. bu ürünün lansman davetinde bulunmuştum gerçekten de 10 numara bir lezzet.
    közde kahve seçeneğini de denemiştim çok güzel bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman Ankara için de bir lansman bekliyoruz Arzum'dan :)

      Sil
  4. Bakır kullanılarak verilen hava harika :)

    YanıtlaSil
  5. Türk kahvesini,bol köpüklü cok severim, maalesef elektikli ocaklarda yapmak uzun sürüyor....Alis veris lïsteme aldim,izine gelince insaallah alirim :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de köpüklü seviyorum ama makinelerde yapılan kahvelerin tadı da çok istediğim gibi olmuyor.. Bir de bu makineyi deneyelim :)

    YanıtlaSil
  7. Çok şıkkkk .. süpermiş.. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten tasarımına ben de bayıldım :)

      Sil
  8. Ben de tasarımına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. Çok şık ..Mutfağımda yer almasını isterim..

    YanıtlaSil