Pakmaya’dan Ev Tüketimi İçin Çikolatalar


Sizin evinizde de çikolatalı kek ve çikolatalı kurabiye seven çocuklarınız varsa ve hazır paketli ürünler yerine evde, onlarla birlikte kekler, kurabiyeler yapmayı seviyorsanız, küçük parça çikolatalara ihtiyacınız var demektir..


Bu ihtiyacımızı hisseden Pakmaya, bugüne kadar sadece "bitter çikolatalı"  ve damla formunda üretilen çikolata pazarına 4 yeni ürün hazırlamış..

Bitter ve Sütlü Parça Çikolata
Bitter Kurabiye Çikolatası
Sütlü Kurabiye Çikolatası

Daha önce aynı markanın kabartma tozu ve kakaosunu kullanıp memnun kalan bir mutfak sever olarak bu parça çikolataları da ilk fırsatta deneyimleyip, sonuçları sizinle paylaşmak için heyecanlanıyorum..

20 yorum:

  1. Bu markanınkileri denemedim ama ben kullanırım keklerde kurabiyelerde çiklata. Çocuklar ayrı seviyorlar çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çocuklarım da çok severler :)

      Sil
  2. Çikolatalı olunca daha lezzetli oluyor değil mi :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler :) http://smyrnaiiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Yeni ürünler çok ihtiyaç oluyor. Mutlaka denemeliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben özellikle yeni ürünleri / markaları denemeyi çok severim :)

      Sil
  5. çikolata diyince akan sular durur bu markayı hiç denemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolataları ben de ilk kez deneyeceğim :)

      Sil
  6. ooo süperrr markete gidince almalı bunlardan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de alışveriş listeme ekledim bile :)

      Sil
  7. Çikolatalı da süper olur :)

    YanıtlaSil
  8. Diyette olsam da cikolata diyince akan sular durur :) pakmaya yi da deneyecegim tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çikolataya dayanamayanlardanım Emine :)

      Sil
  9. pakmaya yeni ürünleriyle şaşırtıyor denemeyi çok isterim henüz görmedim ama yakında tüm marketlerde olur galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de henüz marketlerde bulamadım.. Bulur bulmaz deneyeceğim :)

      Sil
  10. Pak mayada mayadan maşka farklı ürünlerle piyasaya girdi ama hiç daha bir ürününü denemedm. Belki birgün . Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Pakmaya benim de severek kullandığım bir marka..Bu ürünü de alıp deneyimlemek lazım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. süper haber, ben sütlü çikolata severim :)

    YanıtlaSil