The Body Shop Fuji Green Tea


"Japonya'nın Fuji Dağı'ndan elle toplanan ve özel olarak işlenen yeşil çay içeriği ile YENİ Fuji Green Tea™ vücut bakım serisi vücudumuzun ihtiyacı olan mükemmel detoks seremonisini sunuyor."

Siz de The Body Shop'un Fuji Green Tea serisi ile tanışmak isterseniz, Ankamall mağazasına uğrayabilirsiniz..
Ben bugün uğradığımda, tüm bu seriyi inceledim.. 
Ellerime yeşil çaylı ürünlerden peeling ve sorbe ile bakım ve masaj yapıldı.. 
Ardından mis kokulu ferahlatıcı spray sıkıldı..
Gün ortasında böyle keyifli bir mola bana çok iyi geldi.. Hadi siz de yapın...

#AnkaraEtkinlik #MedyaDergisi #TBS #Ankamall #YeşilÇay #FujiGreenTea

24 yorum:

  1. Nasıl rahatlatıcı değil mi? Bu arada kolonyasını denedin mi, harika bir kokusu var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok rahatlatıcı gerçekten.. Masaj sonrası mis kokulu sprayden de sıkıldı evet :)

      Sil
  2. Yeşil çay gittikçe kıymeyleniyor sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dönemim favorisi oldu gerçekten :)

      Sil
  3. Bende böyle bir keyif istiyorummm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen en yakın The Body Shop mağazasına git lütfen :)

      Sil
  4. Ben de en kısa zamanda gidip bakacağım bu seriye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izlenimlerini okumak isterim :)

      Sil
  5. yeşil çayın mucizesine inananlardanım
    evde kremlerini kullanıyorum özellikle aknelerde ve yara izlerinde çok etkili. Bu bahsettiğin seriyide denemek isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyimlerini paylaşırsan sevinirim :)

      Sil
  6. Yesil cayin yararlari hergun biraz daha artiyor sanirim ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son dönemde çok favori değil mi :)

      Sil
  7. Ben de hemen denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolun düşerse mutlaka dene Senemcim :)

      Sil
  8. Canım aslında senin vücudunada lazım o hızlı tempo ve koşturman için.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Gültencim.. Ben de bunu önerdim The Body Shop mağazasına.. Keşke The Body Shop urunlerinin kullanıldığı spa merkezleri olsa :)

      Sil
  9. Yeşil çay her yönden faydalı demekki.

    YanıtlaSil
  10. artık doğalı bulmak da zorlaşıyor spa merkezleri fikrini sevdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annekaz acaba biz mi böyle bir iş yapsak :)

      Sil
  11. Bu seriyi çok merak ediyorum ilk fırsatta deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  12. İLK FIRSATTA ARMADA AVM GİDECEĞİM. MERAK EDİYORUM.

    YanıtlaSil
  13. Yeşil çayın yararlı olmadığı bişey yok sanıırm

    YanıtlaSil