Güzellik cildinizle başlar...


Son dönemlerde daha sık gündeme gelen ameliyatsız güzellik işlemleri konusunda elbetteki hepimizin aklına takılan pek çok soru var.


Benim için en basit bir manikür işleminin bile doğru bir uzman tarafından yapılması çok önemli olmuştur.

Uzun zamandır yaptırmak istediğim botox ve mezoterapi işlemleri için ben sonunda istediğim gibi bir hekimle sonunda tanışma şansına sahip oldum:


Tunalı Hilmi Caddesi üzerinde yer alan merkezde, önceden telefonla randevu alarak ücretsiz  ön görüşmeye gidebilirsiniz.

Dr. Ali Şahan, hem sizin isteklerini dinleyecek, hem de size uygun önerilerde bulunacak. Uygulanması önerilen işlemlerle ilgili ayrıntılı bilgi verecek, öncesi ve sonrası için tavsiyelerde bulunacak, daha sonrasında dilerseniz uygulaması yapılan işlemler ile ilgili kontrollerinizi yapacak..

Ben ve arkadaşlarım tarafından, botoz, mezoterapi, dolgu, burun estetiği vb. uygulamaları dışında, cilt sağlığı konusundaki sorunlarla ilgili olarak da  son derece memnun kaldığımız, insana güven veren, doğru yönlendirmeler yapan, sürekli ve birebir iletişim içinde olabildiğiniz, doğal görünüme önem veren, işine özen gösteren ve yaptığı işten gerçekten keyif alan  Dr. Ali Şahan'la mutlaka tanışmanızı tavsiye ederiz..

Adres: Tunalı Hilmi Caddesi No: 82/A-5
Tel: 03124676071
Cep: 05327232168

14 yorum:

  1. Bu işlerde işi nin ehli uzmanlar ı bulabilmek çok önemli

    YanıtlaSil
  2. kişiyi gerçekten ihtiyacı olan işlemlere yönlendirmek önemli..çok yakınmış bana ilgileniyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Nilgüncüm, uygun olduğunda birlikte gidelim isterim..

    YanıtlaSil
  4. Uzmanlık, güvenilirlik çok önemli tabi...

    YanıtlaSil
  5. Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Keşke Ankara'da olsam. Giderdim. Eski bir Ankaralı olarak özledim.

    YanıtlaSil
  7. Ankara'ya geldiğinizde haberleşelim, birlikte gideriz :)

    YanıtlaSil
  8. Beraber bir gitsek mi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman istersen ben hazırım arkadaşım :)

      Sil
  9. Benim ilgi alanıma giriyor bu konu. Ben de bu bakımlardan istiyourm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman istersen birlikte gidelim :)

      Sil